Date noi au dezvăluit că vânzările cu amănuntul de alimente pe bază de plante au crescut foarte mult în ultimul an, unele produse pe bază de plante vânzându-se mai mult decât omologii lor convenționali.
Nu este un secret faptul că dietele pe bază de plante sunt în creștere și, pe măsură ce această tendință continuă să crească, la fel o fac și opțiunile vegetariene și vegane ale companiilor din industria alimentară și a băuturilor.
Conform datelor recente furnizate de Plant Based Foods Association (PBFA) – o asociație comercială care reprezintă companiile de top din alimente pe bază de plante din SUA – vânzările cu amănuntul de alimente pe bază de plante au crescut de trei ori mai repede decât vânzările totale de alimente cu amănuntul anul trecut.
Datele arată că burgerii pe bază de plante continuă să conducă în categoria ’’cărnii’’ pe bază de plante, ca tip de produs cel mai bine vândut, în timp ce industria răspunde, de asemenea, dorințelor consumatorilor pentru mai multă varietate în categoria „carne”.
Tipurile de produse din ’’carne’’ pe bază de plante cu cea mai rapidă creștere în 2021 au fost chiftelele pe bază de plante, nuggets de de pui, cotletele și feliile de delicatese, potrivit constatărilor.
Articol complet aici.