Media

Platforma electronică de crowdfunding, crowdsourcing, microtasking și CO-OP-Business

2020-09-10
                                      

Institutul Național de Cercetare Dezvoltare pentru Bioresurse Alimentare – IBA București este coordonatorul contractului de finanțare POCU/82/3/7/106773 din data de 11.01.2018, cu o finanțare primită de la Programul Operațional Capital Uman în valoare de 8.074.155,22 lei.
 
Proiectul are ca obiectiv general încurajarea, susținerea și dezvoltarea antreprenoriatului pentru cel puțin 300 de persoane (șomeri, persoane inactive, persoane care au un loc de muncă și vor să înființeze o afacere în scopul creării de noi locuri de muncă) prin încurajarea și susținerea înființării, implementării, sprijinirii și monitorizării unui număr de 30 de afaceri cu profil non-agricol, în zonele urbane din Regiunea Sud-Est, care vor asigura crearea unui număr minim de 60 noi locuri de muncă sustenabile. Valoarea maximă a subvenției acordate fiecărei întreprinderi nou-înființate în baza planului de afaceri aprobat este de 38.000 Euro, reprezentând maximum de 100% din totalul cheltuielilor eligibile.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

YNK MEDIA STRATEGY

 
Artamon Camelia

Cine suntem?

Suntem o echipă entuziastă cu o experiență de peste 25 ani! Ne plac proiectele interesante, in care ne putem implica 100% pornind de la cele mai simple idei si activitati, ca de pilda organizarea unor conferinte de presa pana la asigurarea de relatii permanente si profesioniste cu reprezentantii mass- media, gestionarea situatiilor de criza si implementarea cu success a campaniilor de Comunicare, Relatii Publice si Marketing.

PR-ul inseamna Comunicare! Ceea ce nu este deloc usor, deoarece, in zilele noastre, este adevarat, se comunica, insa de cele mai multe ori fara expertiza, fara un public tinta. PR- ul nu inseamna doar redactarea unui comunicat de presa, ci presupune o cercetare atenta si elaborata atat a companiei, cat si a publicului tinta pentru a putea ajuta la consolidarea pozitiei. Este important sa ne cunoastem, sa stim ce putem oferi si cui oferim.

Asta facem noi: cercetare, evaluare, consiliere, propunere si realizare de campanii, raportare.

Date contact:

ARTAMON CAMELIA; 0721.011.922; camelia@ynkmediastrategy.ro
https://www.facebook.com/YNKMediaStrategy/
https://ynkmediastrategy.ro/

CONT BANCAR

RO75BTRLRONCRT0499183102, Banca Transilvania

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------ 

KAMARI EVENTS&CATERING
Daniel Boanfă

Daniel Boanfă

Kamari Events&Catering isi incanta clientii si prietenii cu profesionalism absolut. Inaltul nostru nivel de atentie catre detalii si creativitate este esential pentru a transforma evenimentul dvs intr-o experienta memorabila.

Kamari Events&Catering  este partenerul dvs in organizarea oricarui tip de eveniment. Stim ca esti un adevarat cunoscator, de aceea iti oferim o experienta de neuitat prin servicii de calitate.

Suntem hotarati sa dezvolatam o relatie speciala cu fiecare client si sa-l transformam intr-un prieten loial si un partener de durata.

Atunci când spui servicii de catering, primul lucru la care te gândești este faptul că primești preparate culinare acasă sau la sediul companiei în urma unei comenzi. Din acest motiv, mulți confundă serviciile de catering cu cele de livrare mâncare la domiciliu sau la sediul firmei. Cu toate acestea, serviciile de catering implică mult mai multe decât un simplu transport al preparatelor culinare de la furnizor la beneficiar.

Prin servicii de catering înțelegem activitatea de preparare, furnizare, prezentare și servire a unor preparate culinare – de obicei gourmet – reci și/sau calde, sărate și/sau dulci și/sau băuturi, în mod profesional, în conformitate cu legislația în vigoare, pe bază de comandă personalizată, cu un nivel maxim de confort și într-un timp stabilit de comun acord între furnizor și beneficiar.

Diferența dintre a comanda mâncare la domiciliu și de a contracta servicii de catering rezidă în flexibilitatea celor din urmă. Serviciile de catering trebuie să se ridice atât la nivelul exigențelor clientului, cât și la exigențele pieței. Produsul de catering este destinat consumului public sau privat, în diferite spații, acoperind diverse stiluri și tipuri, și răspunzând nevoilor clientului în ceea ce privește calitatea preparatelor alimentare, modul de prezentare al acestora, precum și serviciile complementare oferite.

Când ai nevoie de servicii de catering?

Avantajul cel mai mare al serviciilor de catering este adaptabilitatea, flexibilitatea și competența acestora. Un serviciu de catering presupune interacțiunea directă dintre furnizor și beneficiar, pentru ca cel dintâi să înțeleagă mai bine nevoile celui din urmă.

Serviciile de catering trebuie să fie capabile să se adapteze nu numai spațiului în care va avea loc evenimentul, ci și tipului de client, tematicii evenimentului, tipului de participanți la eveniment, rigorilor alimentației sănătoase sau de nișă etc.

Un serviciu de catering profesionist este capabil să se adapteze oricărei solicitări venite din partea clientului. Există câteva domenii largi de catering, precum și nenumărate tipuri de catering specializate, catalogate în funcție de stil sau mod de servire.

Date de contact:
Boanfa Daniel Tel  0733906113; e-mail contact@kamari.ro; contact@catering-delivery.ro www.kamari.ro; www.catering-delivery.ro

CONT BANCAR:

 

  

---------------------------------------------------------------------------------------------

SC CNC METAL START PRODUCTION SRL

Societatea SC CNC Metal Start Production SRL are ca si baza principala utilajul achizitionat prin cadrul proiectului – Centru de prelucrare prin frezare cu Comanda Numerica si cu magazie de scule VMC 850. Cu ajutorul acestui utilaj se pot executa prelucrari mecanice prin aschiere: frezare, gaurire, etc.Avantajele acestui utilaj  sunt : multitudinea operatiilor ce se pot executa pe el (datorita magaziei de scule), calitatea suprafetelor prelucrate, precizia ridicata a cotelor de executie, timpul de executie scazut.

Alt atu important al societatii este experienta si pregatirea programatorilor/operatorilor ce deservesc acest utilaj.Astfel cu ajutorul softurilor de programare se pot elabora programe pentru executia pieselor cu un grad mare de compexitate.Datorita acestui fapt programele de executie sunt optimizate la maxim, sunt folosite eficient resursele firmei (personal, scule consumabile), rezultand timpi redusi de executie cu costuri mimine.

Societatea noastra doreste sa execute  prelucrari mecanice prin aschiere in productie de serie pentru marii operatori economici (cand acestia au depasita capacitatea de productie), si productie unicat pentru clientii ce executa lucrari de intretinere si reparatie (piesele necesare sunt unicate, compexe si sunt urgente pentru reluarea productiei).

Avand in vedere aceste avantaje: utilaj nou care inglobeaza tehnologie de ultima generatie si profesinalismul angajatior, societatea poate  executa lucari de prelucrare prin aschiere pentru  suprafete compexe, la o calitate superioara, cu termene de livrare scazute si la un prêt competitiv.

Date contact: Chelaru Ionuț

CONT BANCAR

  

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------

SC CULORI MISTICE SRL

Nicușor Chiriac

SC Culori Mistice SRL s-a  născut din pasiunea pentru arta frumosului  si a unicității. Venim în întâmpinarea ta cu produse/servicii de calitate si unice din domeniul ipsoseriei și al creației artistice. Oferta noastră cuprinde:

  • Mulaje Personalizate

Poate îți amintești și tu de jocurile copilăriei pe ulițele satului de la bunici. Arta modelajului m-a pasionat încă din  fragedă pruncie. Pe atunci materia primă era nisipul umed amestecat cu lut din care făuream diferite obiecte cărora le ”dădeam” viață.Astăzi am înlocuit nisipul și lutul cu materiale de înaltă calitate, compatibile cu corpul uman. Astfel,  din ceramică îți confecționăm mulajul mâinilor/picioarelor tale sau ale persoanelor dragi.

  • Pictură

O altă pasiune a mea descoperită în copilărie este pictura. Având 24 ani de experiență în arta vizuală, îndeosebi în pictura bizantină, te invit să soliciți cu încredere lucrări pictate în tehnica ”fresco” sau ”acrylic” pe diferite suporturi ca perete, pânză sau sticlă.

  • Decor Grădină/Curte

Aceasta categorie de produse este reprezentată de jardiniere, ghivece,dale pavaj, roți decor, etc. realizate din praf  de marmură și ciment alb.
Fie că vrei sa-ți decorezi casa ,curtea sau grădina, produsele și serviciile noastre te vor ajuta să fii unic și autentic.

Nevoie identificată:

Aș vrea  să colaborez cu firme de arhitectură și design exterior/interior.

Date contact: Chiriac Nicușor, Tel. 0767651174
Email – culorimistice@gmail.com
Facebook- https://www.facebook.com/mulajepersonalizateceramica/
Site-web-  https://culorimistice.ro/

CONT BANCAR

IBAN RO67BTRLRONCRT 049 9517702 Banca Transilvania, Agentia Focșani

  

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------

SC JOY-TEX DECO SRL

Andra Craiu

Numele meu este Andra si sunt pasionată de culori, texturi și materiale. În viața de zi cu zi lucrez în domeniul cercetării de piață și așa m-am documentat despre ce anume și-ar dori mămicile să găsească într-un mic atelier de accesorii textile décor – atelier de vise plăcute.

Având activitate de birou, simțeam nevoia să am parte și de activitate creativă așa că în 2017 am primit cadou o mașina de cusut, de Crăciun, de la soțul meu. În aproximativ un de zile am învățat să cos și am testat diverse categorii de produse, până să mă hotărăsc ce anume îmi place să fac și pe ce nișă doresc să mă perfecționez. În atelierul -decoriciu- cos cu drag pufoșenii textile pentru bebelusi, copii și viitoare mămici. Toate materialele folosite sunt naturale, frumos imprimate și prietenoase cu pielea delicată a celor mici.

Nevoi identificate:
Promovare in mediul online, pentru cresterea vizibilitatii magazinului si brandului.

Date contact: Andra Corina Craiu, andra@decoriciu.ro, tel. 0770.752.568

CONT BANCAR:
RO92INGB0000999909228223

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

NEURO ENHANCEMENT 

Firma “Neuro Enhancement” reprezintă un Centru de cercetare-dezvoltare-implementare în managementul stresului și al augmentării performanțelor cognitive și de proces, echipamentul și software-ul fiind aduse din Statele Unite ale Americii.

Metoda folosită de firma “Neuro Enhancement” în tratarea clienților constă în instruirea asistată de calculator a clientului în care parametrii neuro-psiho-fiziologici selectați ai funcțiilor corpului acestuia sunt afișați pe monitor și apoi încorporați în dezvoltarea protocoalelor de management al stresului și al augmentării performanțelor cognitive și de proces. Prin urmare, instruirea este de fapt un exercițiu sau antrenament pentru creier folosind echipamentul conectat la calculator și software-ul instalat.

Senzorii plasați pe cap măsoară activitatea electrică a creierului. Semnalul colectat de către sistemul hardware este procesat și prezentat clientului prin intermediul unui soft/ program video în care un parametru oglindește variațiile semnalului electric măsurat. Creierul primește astfel, informații despre activitatea sa și o modifică către valorile corecte, rezultate în urma procesării și analizării datelor folosindu-se un sistem de software specializat, ultra performant. Diversele zone cerebrale sunt răspunzătoare de funcții diferite, de aceea, amplasarea senzorilor variază în funcție de natura problemei. Foarte important de menționat este faptul că, sistemul hardware de colectare a datelor, măsoară activitatea electrică a creierului în anumite zone, fără a o influența. Este un sistem de training mental eminamente non-invaziv. După fixarea senzorilor pe scalp se pornește programul. Sarcina clientului (pacientului) este doar să mențină contactul vizual cu monitorul. Din acest motiv, această terapie se adresează persoanelor de toate vârstele. Procesul este unul plăcut, pasiv, fără dureri fizice.

Date contact:

CONT BANCAR:

  

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------

AUTOEDUCAT SRL

Ludovic Fraico

AUTOEDUCAT SRL s-a infiintat in anul 2019, in cadrul proiectului ”Sustinerea dezvoltarii antreprenoriale ca urmare a facilitarii ocuparii pe cont propriu a regiunii Sud-Est, prin activitati de asistenta pentru infiintarea de afaceri non-agricole in mediul urban – Start-up Sud-Est” si este specializata in formare profesionala, consultanta in management si afaceri, activitati educationale formale si non-formale.

Misiunea noastra este aceea de a veni in sprijinul celor interesati de dezvoltare personala si de invatare prin tehnici inovative, atat prin acordare directa de formare, cat si prin facilitarea acccesului la educatie.

Echipa de formare a AUTOEDUCAT SRL are o experienta de peste 20 de ani in servicii de formare profesionala. Membri acesteia sunt recunoscuti in domeniul formarii pentru abordarile si exercitiile inedite, dezvoltate de-a lungul colaborarilor cu diferite institutii, printre care amintim: Primarii, Consilii Locale, Camere de Comert, Directii de Asistenta Sociala, Directii de Sport si Tineret, ONG-uri si societati comerciale de pe intreg teritoriul Romaniei.

Formatorii nostri abordeaza metode de predare interactive si cuprind atat informatii de baza pentru persoanele fara experienta in domeniu, cat si informatii pentru cei cu experienta, avand in vedere noutatile legislative.

Dotările sălii de curs (pentru pregătirea teoretică și practică) cuprind: flipchart/board/smartboard, laptop, sistem multimedia, boxe, videoproiector, scaune si mese, catedră, aer condiţionat şi instalaţii de iluminat propice pentru activităţi de formare/ instruire.

De la infiintare si pana in prezent, AUTOEDUCAT SRL a desfasurat deja urmatoarele activitati de instruire:

  • program de formare profesionala initiere Competente antreprenoriale;
  • program de formare profesionala initiere pentru ocupatia Antreprenor in economia sociala;
  • program de formare profesionala specializare pentru ocupatia Expert achizitii publice;
  • program de formare profesionala perfectionare pentru ocupatia Manager Proiect;
  • curs de instruire cu tema Planificare strategica in administratia publica;
  • curs de instruire cu tema Competente Antreprenoriale;
  • curs de instruire cu tema Competente IT;
  • curs de instruire cu tema Lucru in echipa si comunicare;
  • curs de instruire cu tema Asistenta sociala;
  • curs de instruire cu tema Transparenta decizionala;
  • curs de instruire cu tema Competente antreprenoriale in domeniul antreprenoriatului social;
  • curs de instruire cu tema Control intern managerial;
  • curs de instruire cu tema Managementul riscurilor;
  • curs de instruire cu tema Management public si leadership;
  • curs de instruire cu tema Managementul calitatii in administratia publica;

AUTOEDUCAT SRL este autorizat A.N.C. pentru urmatoarele cursuri:

  • Expert Achizitii Publice
  • Manager Proiect
  • Competente Antreprenoriale
  • Competente Digitale de Utilizare a Tehnologiei Informatiei ca Instrument de Invatare si Cunoastere

Viziunea AUTOEDUCAT este aceea de a deveni un jucator cautat, apreciat si valorizat pe piata formarii din Romania si nu numai.

Nevoia identificată:
AUTOEDUCAT SRL are nevoie de colaborari pe partea de formare profesionala, cursuri, seminarii, workshop-uri, precum si idei de activitati si cursuri la care oamenii ar fi  interesati sa participe. De asemenea, ne-ar fi de ajutor colaborari sub forma de parteneriate in demersul extinderii firmei, precum accesare fonduri in parteneriat cu alte societati, participare in parteneriat cu alte institutii la concursuri si achizitii publice etc.

De asemenea, avand in vedere ca ne dorim sa ne extindem si in ce priveste beneficiarii si clientii, ne-ar interesa si colaborari cu persoane interesate sa faca activitati cu copiii (ex: teatru, citit povesti, dans etc.), precum si cu adultii (ex: dans, aerobic, dezvoltare personala etc.)

Date de contact:
Roxana Fraico, 0770298123, office@autoeducat.ro
www.facebook.com/Autoeducat
www.autoeducat.ro

CONT BANCAR:
RO94BTRLRONCRT0499381901

  

------------------------------------------------------------------------------------------------

Gheonea Ionuț

Inceputul calatoriei in arta fotografica a inceput acum 12 ani. Cu putina experienta dar cu o pasiune extraordinara, am inceput sa surprind energia evenimentelor in imagini.
Imbinand stilul foto-jurnalistic cu fotografia de portret si posinguri inedite, ne asiguram ca surprindem cele mai bune cadre pentru albumul final.

De la fotografie de eveniment, de locatie sau de produs, experienta acumulata ne ajuta sa punem subiectul in cea mai buna lumina.

Date de contact:
Gheonea Ionuț, wedding photographer, tel. 0799 09 08 00
www.ionutgheonea.ro
www.gheoneastudio.ro
https://www.facebook.com/ionutgheonea.fotograf
https://www.instagram.com/ionutgheonea.ro/  

CONT BANCAR:
RO46BTRLRONCRT0499355702 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------

ELIZA GHIMPU

Suntem o echipă tânără care activează în domeniul foto-video, fie că este vorba despre evenimente private sau corporate, de ședințe foto tematice sau de diferite momente importante din viața dumneavoastră. Folosim aparatură de ultimă generație - aparate Canon EOS –R, drona DJI Mavic 2 Zoom, oglinda foto Magic Mirror. Mai importante decât orice rămân totuși pasiunea și dăruirea care ne caracterizează, deschiderea către oameni și emoțiile lor, felul în care imortalizăm amintiri, crâmpeie de suflet și de timp.

Nevoia identificată:

Suntem la început de drum și, din păcate, începuturile noastre sunt afectate de vremuri tulburi. Tot ce ne trebuie este oportunitatea de a crește și de a ne dezvolta, ori această oportunitate lipsește atâta vreme cât lipsesc clienții.

Date contact: Ghimpu Eliza,  0764353239, elizaghimpu@yahoo.com

https://www.facebook.com/Oglinda-Foto-Foc%C8%99ani-105444777649010
https://www.facebook.com/ElizabelleFoto

CONT BANCAR:
RO96INGB0000999909082360

----------------------------------------------------------------------------------------------------

GIANA DOINA

Ca sa schimbam o expresie mai veche, unele dintre lucrurile placute in viata, chiar nu trebuie sa mai ingrase!

Asa sunt retetele prajiturilor noastre: zgarcite cu zaharul si generoase cu ingtedientele naturale de cea mai buna calitate, fara coloranti sau aditivi.

Pe langa torturi, prajituri si patiserie artizanala, va oferim si cateva sortimente fara zahar, dedicate celor care tin si la sanatate si la silueta!

Date de contact:

CONT BANCAR

 ------------------------------------------------------------------------------------------------

ANIEL’S BIZZARO

Irina Grigoriu

Aniel's Bizzaro a început să existe din dorința de a înfrumuseța ființa care o poartă, din ferma convingere că bijuteriile sunt mai mult decât simple accesorii.

În atelierul de creație, poveștile capătă forma unor coliere, a unor brățări, a unor inele sau a unor pandantive demne de a fi purtate cu mândrie.

Lucrate din aur și argint de cea mai bună calitate, gravate după dorința clientului, bijuteriile Aniel's, evocă cu delicatețe amintiri inestimabile. Pe lângă creație, atelierul vă oferă și prestări servicii cum ar fi: cosmetizare bijuterii, modificări și lipituri bijuterii cu pietre și fără etc.

Gravura laser este o procedură specială de inscripționare a obiectelor din metal, plastic, piele etc. realizată cu ajutorul laserului. Prin acest procedeu, o rază laser focalizată pe un material și deplasată pe acesta, urmând un model realizat de un software special instalat în computer, are ca efect vaporizarea unui strat superficial al acestui material. Prin reglarea parametrilor, se poate obține superficială sau mai profundă. Procedura de inscripționare prin gravura laser poate fi deosebit de complexă și delicată, oferind durabilitate în timp și acuratețe lucrărilor. De aceea, în portofoliul nostru veți găsi o gamă diversificată de modele de bijuterii.

Bijuteriile Aniel's sunt amintiri neprețuite transpuse în aur și argint care scot în prim plan personalitatea purtătorului.

Date de contact:
Grigoroiu Irina 0722414622,  aniel_s@yahoo.com
Website  www.bizzaro.ro
Facebook Bizzaro M.biju's handmade , Aniel's Bizzaro by M

CONT BANCAR
RO88UGBI0000452022435RON , Garanti Bank

  

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

MAUVERIEN

Claudia Marian

Servicii de imprimare digitală pe textile

Oferim în cadrul studioului nostru de Art & Design servicii de imprimare digitală pe textile din 100% bumbac sau amestec de peste 80% bumbac, pentru persoane fizice sau companii care își doresc articole textile personalizate. Imprimarea pe textile se face cu ajutorul echipamentului nostru de specialitate Epson F2100 pe o suprafață maximă de 40x50 cm. În cadrul procesului de imprimare se folosesc cerneluri eco pe bază de apă, certificate Oeko-Tex, astfel întregul proces de imprimare este unul sustenabil și nu este dăunător omului sau mediului înconjurător. Preferăm să imprimăm tiraje mici pentru a asigura cea mai bună versiune a serviciilor noastre. 

Colecție articole vestimentare și accesorii din bumbac cu print-uri create de noi

Fiind pasionați de tot ceea ce înseamnă grafică și print-uri, am creat brand-ul Mauverien cu o primă colecție de piese vestimentare și accesorii din bumbac și bumbac organic înfățișând printuri grafice create de noi. Colecția noastră include produse precum: tricouri din 100% bumbac organic, bluze din 85% bumbac organic, 15% polyester reciclat, sacoșe textile din 100% bumbac netratat, cu ilustrații și print-uri minimaliste concepute și imprimate în studioul nostru. Piesele vestimentare si accesoriilor Mauverien sunt fabricate la cel mai înalt standard de sustenabilitate în colaborare cu cei mai buni producători din domeniul articolelor de bumbac, după care sunt imprimate printr-un proces sustenabil în micul nostru studio din Tulcea.

Servicii de Graphic Design

De asemenea, în cadrul studioului nostru oferim servicii de Graphic Design pentru companii care doresc să își promoveze activitatea, atât în mediul fizic, cât și în cel online. Astfel, utilizând suita Adobe, oferim servicii specializate de branding menite să ajute companiile să își construiască o identitate vizuală memorabilă și consistentă, precum și servicii menite să contribuie la definirea unui plan vizual de promovare vizibil și eficient, atât în mediul online, cât și în cel fizic.  

Printre serviciile de Graphic Design oferite de noi, se numără: Creare Logo, Creare Brandbook, Design Cărți de Vizită, Design Cataloage de Promovare, Design Flyer, Design Stickere, Design Etichete, Realizare bannere de promovare pentru Social Media, Editare foto de produs.

Date contact

Personă de contact: Claudia Marian
E-mail: mariann.claudia@gmail.com
Tel: 0753915120

Facebook: https://www.facebook.com/mauverien
Instagram: https://www.instagram.com/mauverien/
Website: www.mauverien.com
Portofoliu: https://claudiamarian.myportfolio.com/

CONT BANCAR:
RO92BTRLRONCRT0496473101 – Banca Transilvania

  

 ----------------------------------------------------------------------------------------------

ATELIER DE BRODERIE Constanţa

Amela Osman

Am început activitatea în Noiembrie 2019. Suntem fresh, deschiși la nou și la ideile moderne de broderie. Putem transforma oricare din ideile dumneavoastră în brodererie, dându-le viață prin personalizare.

Cu pași mici și determinați, dorim să ajungem printre primii pe piață, iar ceea ce ne diferențiază este faptul că lucrăm cu materiale deosebite precum mătasea fină, catifeaua elegantă, cașmirul moale, pretențios și lâna cea călduroasă de alpaca. Nu ne dăm în lături în a lucra cu orice fel de material, așa încât, de la tul la piele și lemn de cireș, pentru noi – Nici o problemă!

Realizăm broderie spartă modernă prin care producem diferite obiecte brodate precum invitații de nuntă, de botez, mărturii, ornamente de Crăciun, pentru zilele Pascale, marine (Căci doar suntem la Mare), măști pentru bal mascat...Și imaginația este infinită…

Atelierul nostru poate personaliza textile pentru orice persoană, pentru industria HORECA, evenimente nunți/ botezuri, cafenele, baruri, instituții, ONG-uri, etc.

Mai nou, avem și serviciu strict de digitalizare. Deci, pentru cei care vor să cumpere grafica pentru programul de broderie, va stam la dispozitie cu drag.

Date de contact:

Amela Osman 0733656546,  mayghiulart@yahoo.com
office@mgartatelier.ro
Facebook  MA Atelier
Website  https://mgartatelier.ro/

CONT BANCAR:
Banca Transilvania:  RO51BTRLRONCRT0499663102

    

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------

ALINA SBRACI

Alina Sbraci

Suntem o cafenea, conceptul este de ''to go/ takeaway'', dar se poate consuma si in interior/ exterior.

Oferim cafea de specialitate, bauturi pe baza de cafea (calde sau reci), fresh-uri, ceaiuri naturale (calde si reci), smoothies, senvisuri, briose, croissante, macarons, etc.

Va asteptam intr-un mediu placut cu personal primitor si amabil, pregtit sa muleze pe cerintele dvs.

Date de contact: Sbraci Alina Gabriela, administrator/barista, 0745260331,  office@sercoffee2go.ro
Website  http://sercoffee2go.ro/ 
Facebook  https://www.facebook.com/Sercoffee2go/ 

CONT BANCAR:
Cont ING RO03INGB0000999909989917 

  

 --------------------------------------------------------------------------------------------------

DELICIILE COPILĂRIEI

Raluca Sîmbotin

Pentru că nu îmi place să vorbesc despre mine foarte mult, azi îmi doresc doar să mă prezint ca să știți cine v-a scris aceste rânduri: „ Bună tuturor, eu sunt Sîmbotin Raluca, am 30 de ani și sunt mamă, soție, cadru didactic și de ceva timp cofetar la Deliciile Copilăriei.”

Am spus că sunt mamă pentru că am doi copii, pe Darius Cristian de aproape 6 ani și Deliciile Copilăriei de un an 1 an și 2 luni.

Dacă fiul meu este un copil extrem de dorit și iubit ce mi-a oferit bucurii prin gângureli, zâmbete primii pași sau primele cuvinte, Deliciile Copilăriei este al doilea copil al meu care crește ușor cu multă răbdare și iubire, ce imi oferă bucurii prin zâmbetul fiecărui client care a asteptat să ne deschidem ușile, prin fiecare persoană nouă care a auzit de noi, gustă delicioșeniile noastre și se întoarce spunându-ne că provocăm dependență. Și chiar provocăm dependență prin intermediul produselor mereu proaspete realizate din ingrediente naturale.

Îmi doresc foarte mult ca Deliciile Copilăriei să nu fie încă o cofetărie deschisă  undeva pe o stradă, vreau să fie mult mai mult, să crească și să devină poate chiar locul unde oamenii vor invăța într-un mod profesional despre lumea cofetăriei și vor dezvolta pasiuni nemărginite.

Până când ne vom dezvolta la până la nivelul dorit, vom face oamenii fericiți, iar persoanele diabetice au și ele dreptul la fericire dulce, așa că pentru ei am inceput să testăm gusturi și rețete fără zahar ce mai apoi vor fi discutate și analizate împreună cu un medic pentru boli de nutriție. Foarte importantă pentru mine este si lumea copilărie, iar pentru părinții ce doresc să ofere un dulce fără zahar, ne vom baza dulceața natură a fructelor. Lumea cofetăriei nu înseamnă doar gusturi fabuloase, înseamnă și design, modele de torturi pentru mirese entuziasmate și mai apoi pentru mămici emoționate, pentru copiii ce vor să facă o surpriză dulce la aniversarea părinților sau un bărbat îndrăgostit ce vrea să îți surprindă iubita la aniversare ori într-o zi oarecare.

Cofetăria înseamnă emoție, bucurie, lacrimi de bucurie dar si de frustrare uneori.

Aș putea vorbi ore, zile despre cofetărie și pasiunea mea, despre ce am făcut și despre ce mai am de făcut, dar este mult și trebuie să plec la ea, să lucrez și să o umplu cu arome clasice și noi mai ales că suntem la început de drum, suntem în perioada când începem să ne ridicăm după ce am mers deabușelea.

Date de contact: Sîmbotin Raluca tel.0743 082 957
email: deliciilecopilariei@gmail.com
facebook:   Cofetăria Deliciile Copilăriei

CONT BANCAR:
Sîmbotin Raluca RO59BTRLRONCRT0154674601

  

------------------------------------------------------------------------------------------------------

DINOVA HOME INTERIORS

 
Daniela Vlaicu

Pornita din pasiunea pentru designul interior , dar si pentru lucrurile  fine, frumoase si rafinate, Dinova Home Interiors , afacerea nou infiintata, a venit firesc pentru mine ca designer de interior si dupa 18 ani de lucru in domeniul mobilierului si al decoratiunilor interioare.

Oportunitatea oferita de Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Bioresurse Alimentare IBA București prin Programul Operaţional Capital Uman cu Axă prioritară 3: Locuri de muncă pentru toți si avand Obiectivul tematic 3.7: Creșterea ocupării prin susținerea întreprinderilor cu profil non-agricol din zona urbană , a sosit la momentul potrivit, cand am simtit nevoia de a aduce ceva noi pe piata deocratiunilor interioare din Constanta.In plus cresterea sectorului imobiliar si cererea continua pentru decorarea noilor locuinte ,m-a incurajat in deschiderea acestei afaceri.

Am studiat indelung piata decoratiunilor interioare din Constanta punand in primul rand accent pe calitate, pe inovatie dar si analizand consultanta oferita potentialilor clienti.

Astfel am observat mai multe oportunitati: in primul rand clientii cu case noi au nevoie sa fie decorate casele si au nevoie de o consultanta de specialitate in alegerea produselor, astfel incat ele sa se armonizeze vizual si ca stil.

In al doilea rand arhitectii si designerii de interior au nevoie de produse actuale, proaspat lansate la targurile internationale precum si o gama larga de modele pentru a face proiecte unice si deosebite si a nu se copia unul pe celalalt.

In al treilea rand clientii care au deja case si apartamente decorate in urma cu cativa ani nu urmaresc sa-si satisfaca o nevoie ci o dorinta: dorinta de nou,de mai frumos, de mai actual, de mai „ la moda”.

Omul modern, civilizat și sofisticat, dorește să fie înconjurat de frumos. De aceea în multe cazuri nu mai putem vorbi de necesitatea brută a unei amenajări interioare care să îi permită un minim confort. El poate schimba o draperie nu pentru că este uzată, ci pur și simplu pentru că nu îi mai place.

Casa a devenit o extensie a personalității, o expresie și o declarație a statutului social. Amenajarea unei locuințe devine o artă și din acest motiv, consumatorul are nevoie să primească odată cu achiziția produselor, consultanță în design, tehnică și artă decorativă.

In urma studiul pe care l-am facut am decis sa depun un proiect la IBA si m-am numarat printre invingatori.Apoi am inceput implementarea proiectului si am inceput sa caut furnizori care sa imi aduca produsele de care aveam nevoie. Din pacate am observat ca lipsa resimtita la nivelul Constantei se regaseste si la nivel national. Producatori romani cu produse depasite, prost calitative, ce nu stiu sa isi expuna produsele si cumva parca nici nu vor sa faca bani. Am decis sa plec la cel mai mare targ de produse textile din Europa , in Frankfurt. De acolo am adus colectii de perdele, draperii si tapet de la cei mai mari producatori pe segmentul middle si am inceput promovarea lor.

Produsele au fost foarte bine primite, clientii sunt foarte incantati si colaboratorii nostri arhitecti extremi de placut impresionati.

Pentru prelucrarea tesaturilor am investit prin proiectul POCU si intr-o linie noua de croitorie, cu masina de cusut, masina de surfilat, statie de calcat, etc.

Pentru prezentarea proiectelor de design interior realizez moodboarduri pe care le imprim pe o IMPRIMANTA A3 COLOR marca XEROX achizitionata de asemenea prin proiect.

Mi-ar placea totusi sa promovam si producatorii romani. Astfel daca sunt producatori de perdele, draperii, tesaturi ptr canapele si fotolii, sau producatori de tapet, fototapet sau corpuri de iluminat as dori sa fiu contactata pentru eventuale colaborari. Primul contact l-am stabilit deja si astfel am adus in Constanta un producator din Targul Mures de tapet si un brand foarte cunoscut in strainatate dar mai putin recunoscut in Romania, vorbim de MIND THE GAP, dar as vrea si alte colaborari cu producatori din Romania.

Date contact: Daniela-Valentina VLACIU, Tel : 0724-039593
Email: danielavlaciu@gmail.com
Website: http://dinovahomeinteriors.ro/ 
Facebook: https://www.facebook.com/Dinova-Home-Interiors-103298261485828/

CONT BANCAR: 

 --------------------------------------------------------------------------------------------------

UV LARGE FORMAT

Mușătoiu Ștefăniță Stelian

Printarea UV LARGE FORMAT oferă o soluție unică pentru printarea pe materiale rigide dar si din rola. Imprimantele oferă versatilitate de neegalat și o reproducere de imprimare de înaltă calitate pe o gamă aproape de necrezut de materiale, produse si substraturi.

  • Calitatea imprimării extraordinara și fiabilitate
  • Imprimare directă pe substraturi de pana la 80 mm grosime
  • Imprimarea simultană de culoare alb
  • Cerneală albă
  • Imprimare cu 6 culori plus cerneluri de alb
  • Pobilitate de  printare placi de 3x2m, 4x2m si din rola cu latime de pana la 2.5m.

 Avantajele Printarii UV

  • Nu exista o limita de produse/comanda (se poate printa chiar si un singur obiect)
  • Timp scurt de finalizare a lucrarii
  • Nu necesita filme, schite, matrite, etc
  • Rezolutia foarte buna a imprimantei permite imprimarea imaginilor la o calitate incredibila
  • o gama uriasa de materiale, produse si substraturi printabile

 Detalii tehnice

  • Format de imprimare maxim: latime maxima 2.5m cu orice lungime
  • Grosime obiect: maxim 80 mm.
  • Rezoluţie de printare de până la 1440 x 1440 dpi

Aplicatiile Printarii UV

Personalizare din aluminiu compozit (BOND), Forex (PVC), plexiglass alb si transparent, polipropilena celulara, lemn, sticla, carton, pal, parchet, gresie, faianta autocolant, banner, mesh, canvas, tapet

Date de contact: Tel. 0751103297 Musatoiu Stefanita Stelian
E-mail. office@uvprint.ro
https://www.facebook.com/Print-UV-579885122688236/

Cont bancar:
RO67 RZBR 0000 0600 2104 7702

 
-------------------------------------------------------------------------------------------------

 CASA VERDE FOTOVOLTAICE

Marius Vulcan

Compania are ca scop utilizarea energiei alternative pentru utilizatorii casnici si industriali prin:

  •  utilizarea sistemelor de producere a curentului electric prin sistele fotovoltaice.
  • utilizarea sistemelor de producere a agentului termic pentru incalzirea locuintei si a apei menajere.
  • controlul si gestionarea facila a sistemelor de producere a energiei.

Nevoia identificata:

Societatea noastra a fost destul de afectata de pandemia Covid19 deoarece ne desfasuram activitatea exclusiv la sediul sau la domiciliul clientului. Pentru mentinere am avea nevoie de colaboratori pe partea de prestari servicii si pentru dezvoltare avem nevoie de finantare.

Pentru oricine doreste informatii in domeniul energiei regenerabile putem oferi consultanta gratuita.

Date de contact: Vulcan Marius-Cristian, tel. 0755794566, vulcan.marius1991@gmail.com
https://casaverdefotovoltaice.ro/  

CONT BANCAR:
RO80 INGB 0000999909705388 RON

 

 --------------------------------------------------------------------------------------------

Spălătoria PERLA - Spălatoria familiei tale!

Cristian Gheorghe

Spălătoria PERLA oferă servicii complete și profesionale de spălătorie pentru persoanele fizice, cât și pentru companii (hoteluri, restaurante, moteluri, săli de evenimente, etc.)

Oferim servicii profesionale, folosind utilajele profesionale, cu tradiție în domeniu, iar echipamentele folosite sunt create special pentru nevoile clienților, având capacitatea de a curăța chiar și cele mai dificile materiale și articole vestimentare.

Executăm servicii de spălătorie uscată, de spălare haine, piele, blană naturală și artificială, perdele, draperii, pilote, pături, lenjerii de pat, recondiționăm perne și pilote din puf, ambalarea acestora.

Chiar dacă hainele tale sunt confecționate din materiale delicate precum cașmir, mătase sau lână, acestea nu se degradează atunci când le aduci la spălătoria noastră, fibrele și textura păstrându-și caracteristicile intrinseci, aspectul, finețea și intensitatea culorii.

În același timp, o spălătorie de haine trebuie să poată păstra calitatea și durata de viață mai lungă a țesăturii acordând o atenție sporită fiecărei piese individuale.

Suntem siguri ca serviciile noastre ar fi pe placul tau, mai ales că încercăm să batem orice raport pret - calitate prezent în piața spălătoriilor de haine profesionale din Buzău.

Luptăm din greu ca hainele tale sa fie impecabile pentru momentele speciale din viața ta.

Date contact: CRISTIAN GHEORGHE, tel. 0727416068, Adresa de email: perladen@yahoo.com

  

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------

EPIC STONE DESIGN

Mirela Craiu

Mica mea afacere  EPIC STONE DESIGN, a fost creata din iubirea pentru frumos si dorinta de a imparti munca mea cu ceilalti. Ambitia si perseverenta  m-au facut sa lupt pentru ceea ce imi doresc.

Domeniul nostru de activitate este ,,Fabricarea produselor din beton pentru constructii’’. Avem o gama larga de produse : producerea de garduri din beton, pavaj, borduri, obiecte decorative pentru gradina, pereti 3D, martisoare, produse handmade pentru a decora orice locuinta (cosulete decorative , bomboniere).

Date contact: Craiu Elena Mirela, Nr. Tel .0725688680

giuglea.elena.mirela@gmail.com
https://web.facebook.com/EPIC-STONE-Design-182503340225624
site -gardepic.ro- in constructie

CONT IBAN:
RO11BTRLRONCRT0496900001

  

--------------------------------------------------------------------------------------------------

EXCURSII DELTA DUNĂRII 

Eduard Calciu

Numele meu este Eduard și sunt pasionat de natură, turism și activități nautice. Am simțit întotdeauna o legătură cu natura, fapt concretizat prin absolvirea Universității de Științe Agronomice, București. Dragostea pentru apă mi-a fost insuflată de tatăl meu care naviga de peste 30 de ani și care m-a încurajat să-mi desfășor activitatea pe această ramură. Astfel, în anul 2018, după o experiență de 3 ani în Austria, am profitat de oportunitatea de a-mi îmbina pasiunile acasă. Am aplicat și am câștigat un proiect susținut prin fonduri europene, înființând în anul 2019 o societatea al cărei principal domeniu este concentrat pe desfășurarea de activități de tip transport fluvial și de agrement în arealul Deltei Dunării. 

Mai exact, serviciile pe care le ofer sunt împărțite pe categorii:

  • transfer pe apa cu ambarcațiuni rapide cu plecări din Tulcea, Murighiol și Mahmudia către principalele localități din Delta Dunării
  • excursii în Delta Dunării cu durata între 2 și 9 ore pentru grupuri mixte pe trasee prestabilite și autorizate de către ARBDD.
  • închirierea de ambarcațiuni în regim privat pentru diverse activități nautice și evenimente

În ultimii ani, Delta Dunării a cunoscut o creștere a numărului de turiști, iar pentru a satisface cererea de excursii am luat în calcul prioritizarea dezvoltării afacerii. Concomitent cu planul de dezvoltare, ținem cont de faptul că societatea își desfășoară activitatea într-o rezervație naturală. Din acest motiv, ambarcațiunile nou achiziționate vor fi prietenoase cu mediul, motoarele electrice venind în ajutorul susținerii dorinței noastre.

În prezent, clienții pe care îi avem sunt în principal prin intermediul site-ului www.excursiideltadunarii.ro și prin agenții de turism locale.

Personal consider că traversăm o perioadă de tranziție în care noua generație de turiști, aflată în creștere, pune accent pe calitatea serviciilor oferite, de aceea, merită investiția în acest domeniu frumos și durabil. 

Date de contact: Calciu Eduard Iulian 0741338823,  calciu.eduard@yahoo.com 

Pagina de facebook : 
https://www.facebook.com/excursiideltadunarii.ro/
@excursiideltadunarii.ro Instagram profile • 64 photos and videos
www.excursiideltadunarii.ro

Cont bancar:
ING Bank RO44INGB0000999909677615