Beneficiar:
IBA Bucuresti
ASOCIAȚIA PENTRU DEZVOLTARE, INOVAȚIE, CULTURĂ ȘI ANTREPRENORIAT (ADICA) anunță lansarea concursului de selecție planuri de afaceri din cadrul proiectului: “PAS - Progres prin Antreprenoriat și economie Socială”, cod ID 311078.
Potențiali aplicanți: persoanele care au participat la cursul ANTREPRENOR IN ECONOMIA SOCIALĂ, derulat în cadrul proiectului ““PAS - Progres prin Antreprenoriat și economie Socială”, cod ID 311078, se pot înscrie în cadrul concursului de selecție planuri de afaceri, respectând „Metodologia de selecție a planurilor de afaceri” (disponibila aici: www.adica.org.ro)
Perioada de depunere a dosarelor în concurs: 23.06.2025 (ora 0:00) – 05.07.2025 (ora 16.00).
Termen limită de transmitere a dosarului în concurs: 05.07.2025 (ora 16.00).
Toate informațiile privind modul de depunere a cererii și documentația care trebuie pregătită pot fi găsite pe site-urile celor trei parteneri:
- Lider ( ADICA) – www.adica.org.ro
- Partenerul 1 ( IBA București) - – www.bioresurse.ro
- Partenerul 2 ( CENFORM) – www.cenform.ro
Dosarul Planului de afaceri care cuprinde Planul de afaceri si anexele, completate conform Metodologiei se pot depune de către fiecare beneficiar în original la sediul Liderului ( Asociația pentru Dezvoltare, Inovație, Cultură și Antreprenoriat ) din municipiul Călărași, str. București, nr. 143, complex Borcea, et. 1, se pot transmite prin poștă/curier la sediul menționat anterior sau on-line pe Platforma informatica complexa pusa la dispozitie de P1 https://isa.concursurionlineiba.ro sau prin email la adresa office@adica.org.ro. Indiferent de modalitatea de transmitere electronică ( platformă sau email), beneficiarul are obligația transmiterii unui exemplar original în termen de maxim 10 zile de la data depunerii prin mijloace electronice. Fiecare dosar va fi înscris în Registrul de evidență a planurilor de afaceri și va primi un număr de înregistrare, la momentul transmiterii prin mijloace electronice sau depus în original ( personal sau prin poștă/curier).
Transmiterea Dosarului Planului de afaceri
- Dosarul Planului de afaceri în format PDF (fișierul PDF cu titlul ideii de afaceri sociale) alături de “Buget plan de afaceri” în format editabil (excel) se transmit on-line la adresa de e-mail: office@adica.org.ro sau pe platforma partenerului 1 https://isa.concursurionlineiba.ro
- În rubrica „Subiect” din cadrul e-mailului se va menționa: „Titlu idee de afacere sociala” - Concurs Plan Afaceri - SMIS 311078.
- Dosarul Planului de afaceri original, îndosariat în dosar tip șina împreună cu stick-ul care conține fișierul PDF și formatul editabil (Excel) se transmite în plic sigilat prin posta/curier sau se depune direct la următoarea adresa:
ASOCIAȚIA PENTRU DEZVOLTARE, INOVAȚIE, CULTURĂ ȘI ANTREPRENORIAT
STR. BUCUREȘTI NR. 143, ET. 1, CĂLĂRAȘI, COD POSTAL 910011
Telefon: 0721143497
e-mail:
office@adica.org.ro
Pagina web:
www.adica.org.ro
Pe partea exterioara a plicului se va menționa:
Proiectul „PAS - Progres prin Antreprenoriat și economie Socială”- cod proiect 311078
Concurs Plan afaceri
Atenție! Transmiterea documentelor originale prin poștă/curier se va face în cel mult 10 (zece) zile de la data transmiterii dosarului prin e-mail.
În faza de evaluare vor intra toate dosarele care s-au transmis electronic.
Important: după transmiterea dosarului, va rugam sa ne contactați telefonic la numărul de telefon 0770/509082, în cazul în care nu primiți email de confirmare din partea noastră.
Va rugam sa aveți grija ca documentele sa ajungă până la ora maxima indicata (05.07.2025, ora 16.00), motiv pentru care va recomandam sa transmiteți documentele în termenul recomandat, altfel dosarele netransmise in termenul mentionat nu vor intra în competiție. Nu ne asumam răspunderea pentru eventuale întârzieri în livrarea mesajelor / dosarelor.
Pe durata depunerii dosarelor de concurs, organizatorul concursului va asigura suport administrativ potențialilor participanți la competiție, răspunzând prin email la clarificările de natură procedurală / administrativă privind modalitatea de înscriere în concurs. Pentru informații în acest sens, puteți contacta organizatorul de concurs la email: office@adica.org.ro.
Vă recomandăm să consultați cu atenție Metodologia de selecție a planurilor de afaceri și anexele acesteia:
-
Bugetul planului de afaceri
- Declarația de eligibilitate
- Contestație model
- Cerere de înscriere
- Declarație evitarea dublei finanțări
- Declarație evitare e incompatibilității
- Declarație membrii juriului
- Declarație de angajament
- Documente suport
- Grilă de evaluare tehnico-financiară
- Plan de afaceri
- Bugetul planului de afaceri
- Contract de subventie model
- O rdin schemă ajutor de minimis
Calendar concurs:
Nr. crt. | Etape | Perioada de derulare |
| Depunere planuri de afaceri | 23 iunie – 05 iulie, ora 16.00 |
| Verificare conformitate administrativa si eligbilitate (CAE) | 06 iulie – 07 iulie |
| Publicare lista proiecte respinse etapa verificare CAE | 08 iulie, ora 10.00 |
| Depunere contestatii etapa verificare CAE | 09 iulie, ora 16.00 |
| Evaluare contestatii | 10 iulie |
| Publicare lista finală proiecte respinse etapa verificare CAE | 11 iulie, ora 16.00 |
| Evaluare tehnică și financiară (ETF) | 11 iulie – 18 iulie |
| Publicare lista intermediară a proiectelor selectate (ETF) | 18 iulie, ora 16.00 |
| Depunere contestații etapa ETF | 18 iulie -20 iulie, ora 16.00 |
| Evaluare contestatii ETF | 21 iulie -22 iulie |
| Afisare rezultate contestații | 22 iulie, ora 16.00 |
| Interviu | 23 iulie, ora 9.00 -16.00 |
| Publicare lista finală a proiectelor selectate pentru finanțare | 24 iulie, ora 16.00 |